Fwd: Par odpovedi plus mala ukazka toho, o cem se uvazuje, co se pripravuje - Re: Zlaty Lev resp. mustr pro Hotel Diana (8 - cestovni-ruch.cz
cestovni-ruch.czCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.

Fwd: Par odpovedi plus mala ukazka toho, o cem se uvazuje, co se pripravuje - Re: Zlaty Lev resp. mustr pro Hotel Diana (8


·16.10.2003 | Vratislav Kuska

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Vratislav Kuska z 16.10.2003

>Date: Wed, 8 Oct 2003 15:22:36 -0400
>To: diskuse@cestovni-ruch.cz
>From: Vratislav Kuska
>Subject: Par odpovedi plus mala ukazka toho, o cem se uvazuje, co se
>pripravuje - Re: Zlaty Lev resp. mustr pro Hotel Diana (8^1562^3108)
>Cc:
>Bcc:
>X-Attachments:
>
>Vysledky klasicke propagace se mohou zdesateronasobit!
>
>Tak jako prvni auta nemohla konkurovat konim v terenu a jeste dnes
>ani terenni auta nemohou nekdy konkurovat konim v mimoradne obtiznem
>(lesnim, bahnitem, horskem, zasnezenem, zatopenem) terenu, tak
>existuji vyjimky, potvrzujici pravidlo i v propagaci a Internetova
>propagace nemuze v urcitych situacich konkurovat klasickym formam
>propagace.
>
>Jsou to vsak vyjimky a plany, zalozene na vyjimkach, zarucuji v
>nejlepsim pripade jen prumerne, ale spise (velmi) podprumerne
>vysledky.
>
>Ucinnost klasicke (tisk, rozhlas, televize, vystavy a veletrhy)
>propagace se vsak muze zmohonasobit, stane-li se vhodnym doplnkem
>ucinne, t.j. predevsim ADEKVATNE ROZSAHLE, webove propagace. Pri
>sjednavani, nebo behem osobnich jednani, nebo v jinych formach
>informace a propagace, je napr. mozne upozornovat na specificke
>sekce webove prezentace, davajici nejen odpovedi na vyslovene i
>nevyslovene otazky, ale hlavne, ktera je, je-li profesionalne
>udelana a ucinna, dostatecne presvedcujici a svadejici, t.j. alespon
>prumer, t.j. jedno procento navstevniku, ke koupi ziskavajici. Tim
>se muze dosahnout kombinace "za vsech okolnosti vitezici".
>
>
>>At 3:07 PM -0600 10/7/03, nppostou-ascii@merkur.internet.cz wrote:
>Neznalost veci je primo umerna ochote o ni vynaset definitivni,
>autoritativni soudy: "Cim mene vim, tim vice jsem si jist
>neotresitelnou pravdivosti sveho mala".
>
>Takova "closed mind" se nezajima o jine informace, jejich existenci
>nepripousti, dukazy sebevic logicke poklada za nehoraznou drzost, za
>provokaci.
>
>Stav irackeho politickeho pocasi - CAST PRVNI (Ota Ulc)
>
>
>At 03.10.2003-12:27, diskuse@cestovni-ruch.cz wrote:
>>
>>
>>Kdyz si na google.com zadam "hotel diana losiny" tak mi vyjede prvni
>>interhotel.net... to je spatna prace pane Kusko.. :)
>>
>
>Kdyz do vetsiny hlavnich webovych vyhledavacu zadate JAKEKOLI
>klicove slovo, nebo kombinaci klicovych slov, tak se TEMER VZDY
>objevi na prvnich mistech PLACENA PROPAGACE, casto zadane klicove
>slovo, nebo kombinaci klicovych slov, ani neobsahujici. To je, jak
>se webove vyhledavace "zivi", kdyz vyhledavani je zdarma. Prodavaji
>reklamu a neni nic neobvykleho, ze ti, kteri plati, maji prednost
>pred temi, kteri neplati, i pred temi, kteri mene plati. Takze,
>pokud byste vyhledaval pravidelneji a mel rozsahlejsi, nez jen
>nahodne zkusenosti, tak byste vedel, ze kdyz se napr. zadaji klicova
>slova "Praha, ubytovani v Praze atd., tak se na prvnich mistech
>neobjevi nejen konkretni hotely, ale vetsinou ani ne nabidky
>podniku, hlavne ubytovani v Praze nabizejicich. Objevi se nabidky
>Expedie a dalsich mezinarodnich podniku, nabizejicich ubytovani
>kdekoli na svete, vcetne Prahy a cele CR, nebo tech ceskych podniku,
>ktere si umi zjistit, kolik Expedia (nebo ten, jehoz propagace se
>objevuje ve vysledcich vyhledavani na prvnim miste) plati za jedno
>kliknuti a nabidnou o jeden cent vice a jsou umistovani na prvnim
>miste.
>
>Pokud tato odpoved nestaci, tak se, prosim, ptejte dale. Stale vice
>a vice zjistuji nepochopeni toho, co se snazim vysvetlit proto, ze
>nevysvetluji to, co pokladam za samozrejme, o cem si myslim, ze to
>"kazdy, kdo se tim zabyva, MUSI VEDET A ZNAT", ze nemohu urazet
>znalosti a inteligenci lidi vysvetlovanim trivialit a praxe me stale
>vice a vice presvedcuje, ze se mylim, ze i to nejelementarnejsi je
>nutne nekterym lidem vysvetlovat, protoze, jak to vypada, i mnozi
>"odbornici" se neracili studiem i tech nejjednodussich, pro laiky
>psanych, ucebnic marketingu a weboveho marketingu (napr "Internet
>pro pitomce - Internet for Dummies" - nevim, jestli bylo prelozeno
>do cestiny), obtezovat, jako napr. v tomto pripade. I zdanlive
>neuveritelne neznalosti jsou BEZNOU skutecnosti i u "odborniku"
>(jednomu technikovi, specialistovi na vyrobu webovych stranek, jsem
>napr. kdysi musel vysvetlovat co jsou "meta-tags" a jaky maji,
>respektive tehdy mely, vyznam. Jiny dokonce tvrdil, ze na meta-tags
>vubec nezalezi, protoze to v nekterem anglickem textu, kterym se
>sebevedome ohanel, "cetl", ac neumi anglicky atd. atd.
>
>>To dianajourneys.com/hotel
>>jsem nak nepochopil, musi to byt sranda spelovat to po telefonu.. /dot
>>com slash hotel.. :) /
>
>
>Pultove ceny ctyrista americkych dolaru a realizovane (celorocni
>prumerne) ceny dveste dolaru za pokoj a noc, pri celorocni prumerne
>obsazenosti sedesat az osmdesatpet procent jsou dosazitelne i u
>trihvezdickovych hotelu, jako je napr. Hotel Diana, JE-LI HOTEL
>SPRAVNE, T.J. UCINNE, PROPAGOVAN! Diana ma navic vyhodu, ze je mozne
>ji uspesne prezentovat jako hotel "vice nez trihvezdickovy", jak
>zjistite z hlavniho sloganu:
>
>"Trihvezdickovy hotel s petihvezdickovymi sluzbami a
>desetihvezdickovymi vyhledy. (SM)"
>
>je na titulni strance "http://www.DianaJourneys.com/Hotel Diana".
>Vse v prezentaci ma svuj duvod, velmi peclive skryty "nepovolanym
>zrakum". Napr. internetova adresa (domena) DianaJourneys.com byla
>zvolena zcela zamerne, aby byla nejen snadno zapamatovatelna,
>jazykove universalni, samozrejme s Z MEZINARODNIHO HLEDISKA
>NEJDULEZITEJSI koncovkou tecka com, ale HLAVNE, aby umoznila ZVYSIT
>DOJEM, kterym bude prezentace pusobit na mozne zakazniky.
>
>Kdyz se nabizi hotel, je to v podstate "samochvala". A samochvala,
>jak vsichni vime, "nevoni". Takze hotel Diana nebude sam sebe
>nabizet, ale bude ho nabizet "tour operator" Diana Journeys, coz
>budi vetsi zajem a duveru, hlavne u zahranicnich touroperatoru a
>cestovnich kancelari. Jenze NEZNAMYM, nebo malo znamym (novym), tour
>operatorum v CR se v cizine moc neveri, diky neserioznosti,
>liknavosti, neprofesionalite az amaterismu, i krachum, minimalne
>potencialnim. Ale kdyz tour operator vlastni hotel, TO JE NECO
>JINEHO! Z nazvu "Diana Journeys" a "Hotel Diana" hodne navstevniku
>webovych stranek jak hotelu Diana, tak "DianaJourneys.com" (jeste
>nejsou hotove, budou vytvoreny v druhe a treti fazi) usoudi, ze
>Diana Journeys vlastni hotel Diana a mozna tez dalsi hotely, ktere
>nabizi, coz u mnoha moznych zakazniku HODNE zvysi duveru! A ti,
>kteri se "nedaji jen tak oblafnout", si to budou overovat a zjisti,
>ze hotel Diana nejen existuje, ale ze je spojen s ("vlastnen") tour
>operatorem "Diana Journeys" (i ten nazev nebyl zvolen nahodne -
>Cesty z Diany je nazev, ktery sam o sobe je VELMI propagacne ucinny)
>a to nejen odstrani neduveru, ale maximalne zvysi verohodnost VSECH
>NABIDEK Diana Journeys. A tech bude pozehnane.
>
>>
>>Co delaji v keywords description "shopping in Prague, unigue Prague.. "
>>? To jsou zavadejici keywordy, ktere nemaji co delat s obsahem stranek,
>>normalne se tomu rika Search Engine Spamming a takove stanky jsou casto
>na vyhledavacich Banned..
>
>Diana Journeys bude nabizet i jine, predevsim prazske, hotely.
>Minimalne v ramci "Tri dny v Praze, tri tydny na Diane!" (SM),
>idealne tyden v Praze, tyden ve Znojme, Teplicich, Karlovych Varech,
>nebo jinem miste, mozna i napr. ve Vidni, aby nabidka
>"zmezinarodnela", zvlaste jmeno a spoluprace znameho, solidniho
>videnskeho hotelu, muze nabidky nejen zatraktivnit, ale hlavne
>zvysit dojem solidnosti, duveryhodnosti.
>
>Ma to opet svuj velmi dobry, "nepovolanym zrakum" opet dobre skryty,
>duvod. Nalakat tisice zahranicnich navstevniku, zvlaste tech ze
>zamori, jen k navsteve Jeseniku a hotelu Diana, by bylo velmi tezke,
>ne-li nemozne. Nalakat je do Prahy je mnohem lehci! Tam uz jich
>hodne jezdi! Navic se podarilo ziskat ke spolupraci sefredaktora z
>hlediska propagace CR "ve svete" vyznamneho prazskeho anglickeho
>tydeniku THE PRAGUE POST, coz muze velmi vyznamne pomoci s propagaci
>jak placenou, tak hlavne neplacenou, protoze THE PRAGUE POST v
>tistene a hlavne internetove forme (http://www.PraguePost.cz) ctou
>nejen anglicky mluvici navstevnici Prahy a anglicky mluvici lide na
>celem svete o navsteve Prahy, nebo CR (pro zamorske navstevniky je
>to jedno a totez) uvazujici, ale i lide, (zatim) o CR se jen pasivne
>zajimajici a tech jsou statisice!
>
>At 11:56 AM -0700 10/4/03, Alan Levy wrote:
>>Dear Vratislav: Thanks for your illuminating response.
>>Stay in touch,
>>alan
>>DEAR LADIES+GENT: This is from a Czech-emigre Canadian marketing guru I'm in
>>touch with for advice about THE PRAGUE POST.
>
>
>>Damy a panove, nasledujici je od Cecha zijiciho v Kanade,
>>marketingoveho guru, ktery mi dava rady ohledne The Prague Post.
>>(e-mail kolegum)
>
>Alan Levy je sefredaktorem anglickych prazskych tistenych a
>internetovych novin The Prague Post a mezinarodne znamy americky
>novinar a spisovatel, zijici od roku 1990 v Praze.
>
>A kdyz uz budou cizinci, zvlaste ti zamorsti, v Praze, nebo budou o
>navsteve Prahy uvazovat, muze pro mnohe, zvlaste pro "cestujici
>penzisty", byt atraktivnejsi, navstevu Prahy spojit i s poznanim
>dalsich mist. Zvlaste americti a kanadsti penziste zacinaji do
>Evropy letat na dlouhodobe zimni pobyty ctyr az triceti tydnu, takze
>tyden v Praze, tyden ve Znojme a ctyri az dvacet tydnu v Jesenikach
>v hotelu Diana, pokud by nabidka ruznych vyletu a programu, vcetne
>kurzu, byla natolik zajimava, aby nejen zaujala, ale hlavne k
>dlouhodobym pobytum co nejvice moznych zakazniku ziskala, by mohla
>byt pro mnohe z nich velmi lakava. Jde nejen o ziskavani Americanu,
>Kanadanu, Anglicanu, Australanu, Novozelandanu, ale treba i Cinanu.
>Anglictina je universalnim jazykem Internetu a nejmene miliarda
>uzivatelu Internetu z vice jak stopadesati zemi umi anglicky
>natolik, aby rozumela beznym nabidkam a temer v kazde zemi se najde
>par tisic, nebo alespon stovek, lidi, kteri nejen maji penize na
>vylety do Evropy, ale u kterych je mozne RUZNYMI ZPUSOBY vzbudit
>nejen zajem, ale i TOUHU nejen starou krasnou Evropu, ale i
>relativne, nebo v mnohych pripadech temer zcela neznamou, zemicku,
>ktere se nekdy rika jeste Ceskoslovensko, jindy Ceska republika a
>nekdy, tajemne a lakave, Bohemsky raj (Bohemian Paradise), alespon
>jednou v zivote navstivit a poznat, co je na ni bohemskeho a jestli
>je to opravdu raj.
>
>Podarilo se napr. ziskat jednoho z nejlepsich svetovych fotografu,
>jak uz nyni muzete zjistit na webovych strankach Diana Journeys
>
>http://www.dianajourneys.com/Galleries/Castaneda
>
><>http://www.dianajourneys.com/Photographers/Castaneda
>
>pana Luise Castanedu, jehoz fotografie jsou bezne publikovany v
>nejprestiznejsich svetovych fotografickych i popularnich casopisech,
>vystavovany v nejznamnejsich svetovych galeriich od New Yorku az po
>Tokyo, nebo Peking a ktereho si vybrali dva vyrobci "nejlepsich
>kamer na svete", Hasselblad a Leica, aby je svymi fotografiemi
>reprezentoval a jejich nove kamery pravidelne testoval:
>
> Leica Camera
>> http://www.leica-camera.com/kultur/galerie/fotografen/castaneda/index_e.html
>>
>> Hasselblad
> >
>http://www.hasselblad.com/frames/contentframe.asp?pageURL=/gallery/galleryFirst.asp?secId=227
>
>Pan Castaneda souhlasi s PRAVIDELNYM kazdorocnim poradanim
>fotografickych workshopu jak v Praze, mozna tez ve Znojme, nebo
>jinde, tak v Jesenikach, v hotelu Diana.
>
>To je, ovsem, jen maly vyrez z toho, o cem se uvazuje, co se
>pripravuje, co na webove prezentaci hotelu Diana uz je, nebo bude,
>nebo, mozna, nikdy nebude.
>
>Vratislav Kuska
>Webovy fotograf a scenarista
>ABC International Ltd.
>117 Westmoreland Rd.
>Kingston, Ontario
>Kanada K7M 1J6
>
>Tel. (+1-613) 545-3885
>Fax (+1-613) 545-9458
>Mailto:abcint@sympatico.ca
>http://www.BoutiqueBB.com/VisualGuide
>http://www.cestovni-ruch.cz/kuska/laurier/fotografie.php
>http://cestovni-ruch.cz/kuska/fotomalby/fotomalby.php
>http://www.kingstonlinks.com/cgi-bin/main.cgi?pri=more_photos
>
>
>Vysledky klasicke propagace se mohou zdesateronasobit!
>
>Tak jako prvni auta nemohla konkurovat konim v terenu a jeste dnes
>ani terenni auta nemohou nekdy konkurovat konim v mimoradne obtiznem
>(lesnim, bahnitem, horskem, zasnezenem, zatopenem) terenu, tak
>existuji vyjimky, potvrzujici pravidlo i v propagaci a Internetova
>propagace nemuze v urcitych situacich konkurovat klasickym formam
>propagace.
>
>Jsou to vsak vyjimky a plany, zalozene na vyjimkach, zarucuji v
>nejlepsim pripade jen prumerne, ale spise (velmi) podprumerne
>vysledky.
>
>Ucinnost klasicke (tisk, rozhlas, televize, vystavy a veletrhy)
>propagace se vsak muze az zdesateronasobit, stane-li se vhodnym
>doplnkem ucinne, t.j. predevsim ADEKVATNE ROZSAHLE, webove
>propagace. Pri sjednavani, nebo behem osobnich jednani, nebo v
>jinych formach informace a propagace je napr. mozne upozornovat na
>specificke sekce webove prezentace, davajici nejen odpovedi na
>vyslovene i nevyslovene otazky, ale hlavne, ktera je, je-li
>profesionalne udelana a ucinna, dostatecne presvedcujici a
>svadejici, t.j. alespon prumer, t.j. jedno procento navstevniku, ke
>koupi ziskavajici. Tim se muze dosahnout kombinace "za vsech
>okolnosti vitezici".


© 1999-2024 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Právní doložka Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace a uvedení zdroje.