|
Pohadka automobilova, castecne i internetova
· | 22.10.2003 | Vratislav Kuska |
Příspěvek od Vratislav Kuska z 22.10.2003 |
|
Pohadka automobilova, castecne i internetova
Zil, byl, jednou jeden obchodnik, ktery procestoval hodne zemi, hodne
poznal a na prodej aut Mercedes Benz se dal, doufaje, ze snadno nad
konkurenci vyhraje, protoze Mercedes Benz jedno z nejlepsich aut je.
Ale se zlou se potazal, v jeho zemicce male, automobilismu neznale,
byl trh dominovan domaci luxusni limuzinou Bajka, ktera byla velika a
draha, takze vsichhni bohati ji museli mit, aby kazdy videl, jak umi
kapitalisticky nad ostatnimi vitezit.
Druhe auto byl Brabant, prodavany za ceny lidove, dostupny sirokym
masam a ve srovnani s dosud prevladajicim zpusobem dopravy na kolech,
konmi, nebo parem volu, byl Brabant pokrok veliky, byl ocenovan,
masove propagovan a kupovan.
Mercedes bude, tak jako jinde, kralem trhu, radoval se obchodnik a
dal velkou ceduli o tom, ze prodava nejlepsi auta na svete na chodnik.
Ale mozni zakaznici prichazeli a odchazeli, aniz by kupovali, nebo
budouci nakupy slibovali. Obchodnik se snazil sec mohl, vykladal o
vsech technickych vymozenostech, o kterych se vyrobcum brabantu nebo
bajek ani nezda, jak jsou mercedesky bezpecne, vykonne a celkove
bajecne.
Ale bud ho nikdo neposlouchal, nebo mu jen oponoval a kdektery hlupak
se mu vysmival. Jeden mu rekl "Nepresvedcil jsi me. Mas smulu!" a
pysne nasedl do sve Bajky, jiny mu dokonce vycetl nemodernost
mercedesek, protoze jsou to zastarale bedny z plechu a nemohou se
rovnat brabantum z novych, lehkych materialu, snizujicich vahu a
zvysujicich tim vykonnost.
Obchodnik se snazil jak mohl, ale nic nezmohl proti vseobecnemu
povedomi lidi, pro ktere krome kol, koni a volu, existovala jen dve
auta ktera znali a jina nekupovali.
Zvlaste ti, kteri se na cenu zeptali se mu vysmali a rikali "Jakto,
ze za stejna ctyri kola, karoserii, volant a motor chces vice nez za
daleko lepsi bajku, ty hlupaku?" a sebevedome odchazeli, vedomi si
sve prevahy, bez sebe radosti z toho, jak na toho podvodnika vyzrali.
Pak se vsak na mezinarodni zavodeni dali a jak s bajkami, tak s
brabanty vzdy jen bud prohrali, nebo meli jen uspech maly, kdyz jim
shovivavi poradatele cenu utechy dali.
Ale to je uz prehistorie, dnes tato zemicka plna mercedesek a
podobnych vozu je, ale ma bajky i brabanty nove, bajky a brabanty
internetove...
At 9:32 AM +0000 10/2/03, diskuse@auto-ruch.bz wrote:
...moje rozhodnutE trv…, protoue jsi mD nepZesvDdEil, tak uu to
prostD chodE,... u n…s na vesnici v Kostelci...
>At 9:33 AM +0000 10/3/03, Anastaz Buzek wrote:
>je mi to trapne jak se pasujete do role automobiloveho odbornika, a
>pritom neumite do peti pocitat..., a jde Vam jde jen o osobni
>reklamu. Pokud srovnam
>Mercedes Benz a Bajku je to jednoznacne ve prospech auta Bajka.
>Uvazoval jste nekdy o tom kolik casu klient stravi studovanim
>technickych vymozenosti, kterymi se tolik ohanite?
>Nemam k dispozici zadne statistiky ale dle vsech mych zkusenosti
>vetsinu zakazniku zajima predevsim barva, obsah motoru a cena.
>Mercedes je na prvni pohled esteticky nezajimavy, cela konstrukce je
>prilis slozita - muj odhad je ze 95% klientu nebude mit zajem
>prozkoumavat vsechny detaily.
>A jen na okraj - to ze v Bajce jezdil Adolf Hitler je v kazdem
>pripade marketingove VELICE zajimava informace.
>
>Anastaz Buzek
provozovatel website www.autosrague.bz
At 6:35 AM -0400 10/3/03, diskuse@auto-ruch.bz wrote:
>Porovnavani aut Brabant a Mercedes, to jednoznacne vychazi lepe pro
>Brabant.. i kdyz osobne plastik nemusim, a nektere vybaveni jsou dle
>mne navic.
>
>s pozdravem
>Frantisek Bucek
>www.housenka.com
>
At 7:08 AM -0400 10/3/03, diskuse@auto-ruch.bz wrote:
>
>Musim souhlasit s panem Buckem, polstare mercedesky jsou fakt odbyte, kola
>zbytecne velke, snad proto, aby z nich trcel znak Mercedes. Ani kufr
>pro ulozeni zavazadel neobsahuje misto na lednicku, atd. atd. Taky
>bych pripomenul, ze si pan obchodnik plete udaje na otackomeru,
>nejsou v metrech...
>Znovu opakuji i svuj pocit, ze pan obchodnik pise o autech hlavne
>proto, aby ziskal povest odbornika, u ktereho si maji lide kupovat
>auta. Dela tak zcela bez skrupuli "skrytou" reklamni akci na svoji
>komercni cinnost. Nakonec o tom svedci i auta Mercedes, ktere
>prodava. Nicmene jeho rady i pocinani jsou poucne, necht pokracuje,
>jen by meli mit i ostatni moznost zadavat svoji reklamu!
>S pozdravem,
Michal Vetpad
At 9:07 PM +0000 10/2/03, diskuse@auto-ruch.bz wrote:
>Mozna jsem to spatne pochopil, ale srovnavat Bajku s Mercedesem je
>dle meho nazoru jako porovnavat Skodu Favorit se Skodou Fabii. Proc?
>
>Konstrukce Mercedesu je na prvni pohled (a ten je prece ten
>nejdulezitejsi!!!):
>1. zastarala
>2. esteticky prominte mi to slovo "predpotopni"
>3. informace of technickych prednostech nejsou vsechno ( v
>prezentaci jsem jimi byl zahlcen aniz bych si to pral)
>4. cleneni do jednotlivych "modelu" je prilis rozvetvene (prilis mnoho
>moznosti znesnadnuje volbu)
>5. nepochopil jsem duvod razeni "informaci" (pravdepodobne jsou me priority
>pri hledani auta uplne jine)
>
>Na druhou stranu Bajka ( kterou jsem jiz jednou prohlizel a zaujala
>mne):
>1. ma svezi estetiku (rekl bych nobl styl odpovidajici nazvu auta)
>2. zaujme na prvni pohled (az bych rekl ze vypada na obrazcich lepe
>nez auto ve
>skutecnosti)
>3. mista je v nem tak akorat
>4. motoricky urcite jeste nejsou dokonale (moznosti zlepseni by se
>urcite naslo mnohem vic zas takova dokonalost to neni)
>5. u historickych majitelu mi prezidenti a ostatni ... prilis nevadi dulezite
>je kdo v aute jezdi a jezdil v posledni dobe (napriklad Automobilova
>sekce BOZENKA:) )
>6. specialni vikendova vybava je take velmi vydarena
>
>Je to jen par bodu, ktere mne jak se rika prastili pres nos.
>
>Preji pekny den
Frantisek Novotny
Vratislav Kuska
Balic (Tours Packager)
Webovy fotograf a scenarista
117 Westmoreland Rd.
Kingston, Ontario
Kanada K7M 1J6
Tel. (+1-613) 545-3885
Fax (+1-613) 545-9458
Mailto:abcint@sympatico.ca
http://www.BoutiqueBB.com/VisualGuide
Jeden obrazek casto sdeli vice nez tisic slov. Co ZAUJME, ZAPUSOBI a
SDELI vice - popis krasne nahe divky, nebo fotografie krasne nahe
divky?
Nejlepsi je vsak oboji, i tisic slov, i obrazek!
|
|
© 1999-2024 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy. Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Právní doložka Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace a uvedení zdroje. |
|
|