|
"Pomyleny projekt za tricet milionu"?
· | 24.05.2004 | Vratislav Kuska |
Příspěvek od Vratislav Kuska z 24.05.2004 |
|
>"Pomyleny projekt, promitani klipu melo byt uz davno zastaveno.
>Bohuzel nekteri lide neslysi, co se jim rika..."
At 8:05 PM +0200 5/24/04, Radio Prague wrote:
==============================================================
Reklama na Cesko "Prijedte zpomalit" nevzbuzuje prilis nadseni
--------------------------------------------------------------
Zahranicni investori a tuzemske firmy, ktere je do Ceska lakaji, nejsou
prilis nadseni z propagacniho klipu o Ceske republice. Vyplyva to z
ankety CTK. Reklamu jiz nekolik tydnu vysilaji mezinarodni televizni
stanice CNN a BBC World. Podle firem prezentuje klip Ceskou republiku
jako zemi, kam je prijemne si zajet neco uzit, kde se ale, na rozdil od
zbytku dynamickeho sveta, zastavil cas. "Kdesi jinde je prave dopravni
spicka," komentuje muzsky hlas pomaly pohyb hlemyzde pres obrazovku.
"Kdesi jinde lide tvrde pracuji," doprovazi komentar uder golfovou
holi, "kdesi jinde bezi den plny stresu." Zabery namesti v Telci strida
letecky pohled na Konopiste. "Kdesi jinde zahaluje kour mesta, kdesi
jinde buduji dalsi tovarnu," pokracuje hlas. Pred divakem defiluji
Hradcany a prazske strechy. "Klid. Ceska republika. Prijedte zpomalit,"
konci komentar. Vyroba klipu a nakup reklamnich casu na televiznich
kanalech CNN, BBC, Discovery, National Geographic a Eurosport stala asi
30 milionu korun. Televize jej mely behem dubna a kvetna vysilat
patnactsetkrat. Penize na kampan poskytlo ministerstvo pro mistni
rozvoj. Spot si kladl za cil presvedcit zahranicni turisty, ze dovolena
v Ceske republice je vzdy pohodova a klidna. Podle mluvci ceske mise
pri EU Petry Masinove se nekolik zahranicnich novinaru pozastavilo nad
smyslem klipu, ktery v dobe rozsirovani Evropske unie prezentuje Cesko
jako oazu klidu a pohody, prostou vsech ambic, coz neodpovida ani
realite, ani ceske tradici a povesti, ani zajmum zeme. Reditel prazske
kancelare Americke obchodni komory Weston Stacey soudi, ze jde o
pomyleny projekt a ze promitani klipu melo byt uz davno zastaveno.
"Smyslem je prilakat turisty, tomu rozumim, ale i turista muze byt
investor. Jako investory nas to nepochybne poskozuje; je to neco, cemu
bylo treba se vyhnout. Bohuzel nekteri lide proste neslysi, co se jim
rika," uvedl. Mluvci MMR Petr Dimun reklamni spoty haji. Kdyz si je
prohlizeli napriklad ucastnici zasedani Svetove organizace pro
turistiku, sklidily podle nej pozitivni ohlas. "Ze opravdu je to dobre
udelano, ze to smeruje prave na tu obecnou propagaci zemi, ktera
panuje, ze to je velmi dobre udelana kampan a ze takovou jeste
nevideli," rekl Dimun CTK.
--
Vratislav Kuska
Marketingovy poradce
Webovy scenarista a fotograf
Mailto:abcint@sympatico.ca
http://www.cestovni-ruch.cz/kuska/zivotopis.php
Cena, mereno vysledky, je minimalni.
"Staromestske Square" - svetovy rekord, prvni mista ve vsech
dulezitych webovych vyhledavacich a seznamech pres sest mesicu
http://www.BoutiqueBB.com/CzechRepublic/Pictures/Prague/StaromestskeSquare/
Nejvetsi umeni je udelat webovou prezentaci tak slozitou, ze se zda
byt jednoducha, snadno napodobitelna.
|
|
© 1999-2024 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy. Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Právní doložka Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace a uvedení zdroje. |
|
|