Efektivita propagace a webdesignerske remeslo - cestovni-ruch.cz
cestovni-ruch.czCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.

Efektivita propagace a webdesignerske remeslo


·12.10.2004 | petr

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od petr z 12.10.2004

Efektivita reklamy musi stat na pevnych zakladech

Pri navsteve techto stranek mi opakovane spadl prohlizec (Mozilla 1,7). Musel jsem tedy prejit na nebezpecny a nepohodlny Explorer, abych (ne)nasel prispevek, ktery me zajimal (temata v diskusi jsou serazena nejak nahodne, nelze seradit chronologicky jak je obvykle). Pri cca hodinovem hledani me neustale obtezovalo logo v podtisku a mrkaly mi do oci animovane obrazky. Kdyby me nehnala nalehava potreba, tak bych stranky okamzite opustil. Jsou typickou ukazkou poklesleho, neprijemneho a odrazujiciho designu.

V Mozille (referencni prohlizec) bylo zobrazeni nekorektni a padalo (na to jsem nenarazil jiz nekolik mesicu!). Proto jsem neodolal, a otestoval stranku na validitu (shodu s mezinarodnimi standardy). Vysledek byl sokujici!

Stranka, ktera ma cca 150 radku textu i s menu je tvorena vice nez 1200 radky zdrojoveho kodu - tabulek. Tak neefektivni kod jsem jiz opravdu dlouho nevidel. Proto neni divu, ze na teto jedine strance je vice nez 300 chyb HTML, 2 chyby CSS atd. Korunou vseho je pouziti nevhodneho kodovani, spatny DOCTYPE, atd.

Autori tedy udelali snad vse proto, aby stranky byly nejen pomale a nezobrazitelne, ale i nevyhledatelne. Zato nezapomeli do klicovych slov uvest "hodnocení webových prezentací". To uz je silna kava!

Tedy pozor! Bohata pezentace, a tou cestovni-ruch jiste je, musi stat na solidnim webdesignerskem remesle. Jinak muze navstevnika nejen odradit od dalsi navstevy, ale muze v nem i vytvorit odpor k nabizenemu produktu (tady jde o profesni stranky, tak to snad nebude tak zle).

Prosim autory, aby celou vec nebrali osobne. Na webu je srovnatelnych stranek asi vetsina (az na to padani). Oni meli tu smulu, ze jsem si je vzal za priklad. Povazoval jsem totiz za nutne upozornit na zdanlivou banalitu...

Nechci dale obtezovat dlouhymi rozklady. Pokud vsak diskutujici budou mit zajem, mohu priste popsat nekolik jednoduchych postupu pro laiky, kterymi lze detekovat popsane zavady.

petr



© 1999-2024 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Právní doložka Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace a uvedení zdroje.